Tuesday, October 13, 2009

~~Bakat Terpendam~~

~~ni ialah keadaan setelah keje kaler2 dah siap~~



~~hasil nukilan nurul ain & k.alin..hehehe~~



~~bz menyusun kaler..konon2 nak beralih tempat~~




~~tadaaaa~~



~~tangan aku pun nak turut serta jugak..kakakahh~~



sekali lagi dalam tempoh seminggu aku menjadi babysitter untuk menjaga budak yang berumur 3tahun, sure korang dah tau budak tersebut kan?? aku dah penah pos n3 pasal dia dlu..hehehe. arini dia duduk kat opis seperti biasa akan mengacau aku buat kerja, mintak kertas, gunting dan lain2 alat yang bole membantu dia menghilangkan bowing duduk terperap kat dalam opis..huhu, sian la plk kat budak neyh..adoyaii!!!



aku yang agak kebengangan melayan kerenah si budak itew, mengajak dia main lukis2 & warna2..hahaa..pe lg join sekali la weyh~~kacau aku sangat, nak men game FB pn xsenang..ekekekehh..tapi aku xmarah pun, ala bebudak neyh kalau cakap sekali, ingat pn sekali jew pas2 buat semula, las2 baik aku join sekaki..hahahaa..aku amik keputusan nak melukis..aku lukis siput b**** kat dia untuk dia warnakan, 1x...2x...3x...aku nengok lukisan aku..(dalam ati " eh cantik jugak aku lukis") wahahahahaha..aku seniri pun xtau ropenya da jugak bakat terpendam yang aku xnampak erkk!!! ecececehh~~angkat bakul sekali sekala xsalah kan???



dia punya la seronok dapat men kaler2..aku siap cakap kat dia, kaler cantek2 nanti dapat A++..haaa pe lg, semangat la dia mewarna..sian pulak tengok dia tue, budak lain enjoy jew duk tengok tb @ g sekolah..dia plk dah tperuk duduk kat opis..ermmm ni la pasal maid yang xleh dpercayai..nak anta sekolah pun dalam sesi perbincangan lagi..ermmm xtau laa..

No comments: