Tuesday, October 20, 2009

~~Sibukkk~~

adoyaiii..sibuk..bz..sibuk..aku tensen betul laa..asal nak buat mende jew mesti spoil, ni sume pasal ISO..ISO..ISO..selagi orang audit xdatang mengaudit sure la serabut pale hotak neyh..fenin2!!, lagipun sebenar-benarnya aku pun xbape tau sangat nak buat ISO neyh..dokumen dia punye la tebal, sume borang nak kena isi, setiap pegerakan mesti rekod..fuhhhh seyes aku sangat2 letih kalau terlibat dengan ISO neyh..2 belum kes nak susun dokumen yang macam dia suh buat, fail projek lagi, pastuh nak cop sume dokumen lagi..adoyaii memang bikin sakit pale la buat menda2 neyh..tapi apekan daya, dah keje yang menuntut sebegini rupa..cewah!!


skank neyh ari minggu aku memang salu kena balik kampung ( umah i laa)...xlama lagi kan mak aku bakal menimang menantu baru..hahahaha, bukan aku punya laa, KAKAK aku punya..ekekeke, aku pun kalau bole nak jalan sekali, tapi calon2 yang berkelayakan belum muncul2 untuk dinterbiu..kakakaka..sape nak kena interbiu sile isi borang yang diberi nama 'MY HEART'..kakakahh berangan jew lebey alin oiii!!! tapi itewla kan, nak buat camne, bia la..belum sampai seru lagi la tuu...ecececehhh~~~



aku kena balik kampung every weekend sebab kena la kemas umah slow2..nanti bila dah nak buat majlis xde la kelam kabut, nanti xde la jejeh air ketiak bila tiba saat waktu tesebut..hehehe, tapi yang buat aku bengang adalah 'NENEK'...waaaa seb bek dia xpandai nak baca tulisan rumi neyh..hahahaa, nenek aku punya peel mmg la sangat2 cerewet, sume kehendak dia kena turut..walaupun aku bukan lakategori cucu kesayangan, tapi pape hal mesti dia cari aku kalau bab2 untuk menyenangkan dirinya itew..biala korang nak cakap pape pun, tapi aku tetap xsuke ngan nenek aku itew..cerewet dia memang la sangat2..ishhh xtau la nak bayangkan camne...



aku tau la dia 2 dah tua, tapi aku nengok nenek member aku xde la cerewet sangat macam nenek aku, cucu kesayangan yang dibangga2kan xpenah amik hal dia, yang bukan kesayangan ni je la yang salu jadi pak turut...tp itewla kan, nama pun da tua, tapi kalau lebih2 sangat, keluar la suara laser dari mulut aku neyh...haaaa, hamek kau!! nak sangat..suh buat macam2, ape dia ingat aku neyh sotong ke, tangan ade 8..aku pun manusia bese jugak, da sepasang tangan..eeee gerammm laaaaaa..tension ngan nenek!!!

No comments: