Tuesday, October 6, 2009

~~selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin~~

~~ni pulak pic aku 1family~~


~~pic aku, kakak & adik ke3 serta mak yg baik~~




muehehehehe..tlewatkah aku mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua??? arini baru 17syawal kn?? raya kn sebulan..so bile2 pn aku bole wish selagi belum abis sebulan..lagipn aku baru mula puasa ari semalam..hehehe..lewat siket sbb menghadiri semua jemputan open house umah sedara2 dan kengkawan..(ayt cover pose sunat lambat) :D

dah lama xmenaip n3 tbaru..kan aku dah cakap, sure blog nie akan t'abai sekejap...hehehe, mahap!! mahap!! bukan ape kan..maklumlaa bulan pose bz nak m'arrange bbuka kat luar laa..tolong mak masak kat dapur, pas2 nak g terawih, cite pas balik terawih plk bz bukak tudung saji semulaa..lapo weyh~~ lemak ilang mse solat 2..hahahaha...mn sempat nak menaip kat sni...hehehe..(alasan)

~~babysitter~~

~ni la budak tersebut yang bernama nurul ain~

ok laa..cerita serba sedikit yang lepas2 dh abih..let start d new story..cewah mcm byk sgt cite nak merapu dalam neyh..hahaaha~~
ak terasa sangat geram!!..waaa...cerita pasal m.cik aku xcaye kat maid dia pn 1 hal..pas2 p.cik aku tinggalkan anak dia kat opis untuk dijaga...erkkk..seminggu aku jadi babysitter kat opis..buat 2keje dalam tempoh yang sama...orang gaji yang ada kat umah bole senang lenang goyang kaki sebab xda kje tambahan yg biasa dilakukan sepanjang tempoh bekerja...ak jugak yang balik kepenatan kat umah..adoyaii..

06/10/09 adalah hari kedua ak jd babysitter untuk menjaga seorang budak yang berumur 3tahun..penat woo..walaupun xnakal tapi dia salu menggangu aku buat keje dan mintak macam2..nak xnk terpaksa la layan kehendak dia..

budak yang berusia 3tahun memang dah pandai cakap kn?? budak yang aku jaga ni pn pandai sangat cakap kalau dia nak pape dan dia telahpun diajar untuk bg tau kalau nak ke tandas untuk membuang yang kecik dan beso..so xpayah la pakaikan dia drypers lagi kn?? tp untuk kesekian kaliny harini budak tersebut berak dalam seluar..waaaaa nak nangis aku..aku dah pesan kat pakcik aku suruh bawak drypers untuk budak itew, tp dia tlupa..lagi la aku hangin..seyes ak geram sangat arini..kebetulan keje-keje opis pun melambak nak kne setel..

ermm..cakap lebey-lebey pasal budak tue pn xguna jugak, kalau reti baca blog aku neyh sure dia xberak dalam seluar kn..hahahaha..mengong btl laa..ok la abis cite pasai dia..esok kite tgk plk gelagatnya macam mana..huhu.. :)

No comments: