Friday, May 14, 2010

~~Aku Rindu Pokok Neyh~~

~~buah atas pokok~~

Minggu lepas aku gi Rompin, umah m.cik aku sebelah ayah, gi sana sebab nak hantar barang-barang hantaran kakak aku untuk digubah, jauh betul rasanya, 1st time mak aku bagi kepercayaan penuh untuk drive ke sana, tapi dia ikut laaa..hihi, mak kan sayang alin.. :) ayah aku pulak tinggal kat umah dengan adik aku yang ke empat & kakak aku, ayah aku xikut sebab susah nanti nak cuci buah pinggang, leceh siket sebab setiap 4jam kena tukar air. (dialisis) jadi aku bertiga ajela yang gi kesana. :)


~~senget! malas nak rotate..ngehh~~

Dah sampai kat sana aku singgah kat perpustakaan Leban Chondong, m.cik aku keje kat sana, tengok kejap dia buat ape..haha! pastu aku tertarik dengan pokok ceri yang ade kat situ, terimbau kenangan masa kecik-kecik, time tadika aku suka sangat makan buah tersebut..kalau dapat mesti berebut ngan kawan-kawan..adehhhh kangen bangat sih!!

~~banyak kan! siyes buah ceri neyh la yang aku suka sangat duluu~~

No comments: