Thursday, May 6, 2010

~~Surat Khabar Yang Surprise~~

Pagi tadi duduk kat opis, waktu nak gi bancuh air, kakak seopis menjerit, astaqfirullahal'azim..aku pon tercengang-cengang kejap, gaya luar biasa jeritan tue..haha! gi kat tempat dia rupenya dia tengah baca Utusan Malaysia. Ape kes?? bukan main beso lagik anak tekak pepagi neyh..dia suruh aku datang dekat siket, aku pun baca ape yang dia tunjuk kat skrin pc sini, hmmmmm, sangat comel, sedihh, hampa, kezaliman arghh sume ade laa..Kakak seopis cakap, kalau la orang tu bagi baby kat dia kan bagus, dia akan jaga elok-elok, tapi tu pun KALAU..Makin menjadik la pulak kes neyh, kat paper dah selalu keluar, kat facebook pun da siap ada fans klik neyh..tapi~~ !!





Kes kedua pulak..(cewahh macam aku pengulas berita jew. =p) yang neyh betul-betul buat aku jadi hangin, mula la mulut neyh nak mengomel macam mak nenek, siyes berita neyh buat aku takut nak kawen dalam erti kata lain mendirikan rumah tangga :). Ikutkan hukum memang sangat dituntut tapi keadaan alam rumah tangga yang banyak cabaran tu lah yang buat aku takut, siyess aku takut lagi-lagi kalau jadi kes macam neyh. Aku memang Emoooo sangat-sangat kalau ade kes-kes macam neyh, tu la pasal, akibat taksub sangat dengan anasir-anasir luar, jadi camtu la..haihh iman mana bang???? xguna aku nak marah-marah sebab orang lain kan, tapi as a Perempuan, aku xsokong isteri dia boleh redha jew..bleghhh (mungkin aku belum memahami jiwa orang yang dah berkahwin!)

No comments: