Wednesday, May 26, 2010

~~Kerja Cepat~~

Huu..kesempatan! Kesempatan yang sangat aku hargai. Syukur sangat-sangat, kerja aku makin ringan, terima kasih kawan-kawan :) jasamu dihargai selalu. Arini kat ofis aku bawak barang-barang door gift untuk kawen kakak aku, yang selama neyh mendiami bilik aku, buat serabut mata..dah xde yang special la bagi dorang sebab dah tau ape yang dorang dapat masa gi kenduri kawen nanti..hehe!

~~benci tengok sepah-sepah~~

Sebab ape arini? sebab arini semua orang xbizi dengan kerja. Bos gi outstation, jadi anak buah naik tocang la kan..hehe, gaji pun dah masuk tengah hari tadi, lagi la sengih lebar semacam. Diorang neyh kesian kat aku sebab kena buat barang-barang kakak aku tue sorang-sorang, kadang-kadang je maid neyh menolong sebab mereka pun banyak kerja jugak..jadi aku malas la nak memaksa mereka, kesian pulak kan..huhu :D


~~keadaan atas meja aku..xde space untuk menulih..hehe~~

Nasib baik ada kawan-kawan yang suka menolong, terima kasih yea semua, aku betul-betul terharu, perlukah aku belanja kalian nanti?? hehe..aku belanja makan nasi minyak masa 12hb je la nanti, bole?? :)) aci kan??


~~nie terjadi akibat terlalu kreatif..haha! (pembaziran songsang)~~ :))



*p/s : aku lupa amik rubber stamp yang ditempah tengah hari tadi, site visit hari esok pukul 9.30am kat bentong, aku dari kuantan..so?? harap bole dirunding..aminn

No comments: