Friday, May 28, 2010

~~Bertukar~~

Aku ada tengok satu gambar yang telah ditag dalam facebook petang semalam. Malas nak taip panjang-panjang la, nanti tau sendiri..hehe :)


~~ni la gambar tersebut..~~

Dan petang lepas abis waktu keje, aku bergegas gi giant dengan tujuan untuk menukar status selipar harian aku. Dari CROCS kepada ASADI..haha :) senang sebenarnya pakai selipar ringan neyh. Kat dalam kereta mesti ada sebab senang nak berjalan kalau dibandingkan dengan heels. Aku gi opis pun kadang-kadang pakai selipar je. Mudah, fleksibel dan yang paling penting ringan. :D Bos xbising pun, tapi kadang-kadang kalau waktu formal kena la pakai kasut bertumit. Sebab tue dalam kereta aku penuh dengan kasut. ngheeee :)) PERLUKAH AKU SEDIAKAN RAK DALAM KERETA??


~~selipar sedap yang baru, haha~~

Ohh..hampir terlupa satu perkara, petang semalam aku gi pejabat pos KOMTUR (pejabat-pejabat pelbagai jabatan kerajaan ada kat sini) untuk membeli wang pos bagi tujuan membeli tender. Servis kat sana 'bapak lembapnya' ya rabii, seyes! sejam aku menunggu giliran yang jarak orang berurusan dengan no giliran aku cuma ada 5orang. Puasss menunggu sebab p.cik yang jaga kaunter tue tersangat la peramah, habih semua orang dia tanya tinggal kat mana? kalau orang yang dari luar pulak dia tanya, kenapa/ada hal apa datang ke kuantan neyh?? bla..bla..bla..!! haihhhh~ kalau la aku buat xde adab semalam, mau je aku menjerit, P.CIK..SAYA NEYH NAK BELI WANG POS, SEBAB NAK BELI TENDER, BOLEH X P.CIK PERCEPATKAN SIKET KERJA SEBAB TENDER TUTUP PUKUL 5pm NEYH..buat pengetahuan, aku berada dalam pejabat pos tue dari pukul 4pm, p.cik tue buat OT kot semalam sebab tiba giliran aku pukul 5.20pm..disaat keboringan menunggu tue aku sempat la snap pic..hehe :)

~~hehe, aku xberniat pape pun amik pic orang itew, pejabat pos neyh nampak daif..~~


~~papan kenyataan~~

No comments: