Thursday, May 20, 2010

~~Jambu Golok~~

Tau tak jambu golok tu ape?? neyh panggilan orang belah timur je, (setau aku laa) jambu gajus sebenarnya..hehe :) aku teruja tengok pokok buah neyh masa aku balik kampung belah ayah kat pekan aritu..sebelum neyh kalau aku gi kesana bukan musimnya, jadi aku xpernah berpeluang nak tengok yang realiti..hihi


Sekali dah berpeluang neyh aku gi betul kat bawah pokok, banyak lebah berterbangan, aku hengat buah neyh manis, tapiiii kelat-kelat bergetah..bleghhhhh!! xsedap pnnn~~tapi mak aku cakap ada sesetengah yang manis, tapi bila aku makan sume kelat bergetah. Xde yang sedap ponn..macam m.cik aku pulak cakap, dia buat lauk buah tersebut. Aku dah makan lauknya, ermmm rasa pon ok la, tapi aku xberapa nak gemar sangat macam aku suka lauk ayam..hahahaha!

No comments: