Saturday, May 8, 2010

~~Kesibukan Bakal Melanda~~

Wuhuuuu..xlama lagi kakak aku bakal menamatkan zaman bujangnya..bakal jadi puan..bakal jadi ibu..(cewahhhh~) bizi..bizi..minggu depan dah setat panggil sanak sedara untuk meeting buat kerja. Pengagihan tugas akan bermula..Tugas-tugas yang bakal dilaksanakan pulak ialah membersihkan kawasan sekitar rumah, mana barang-barang yang bukan jadi keperluan kena tolak tepi.


~~ni la kadnya, sedang menaruk riben kaler pink~~

Skank ni tugas utama aku ialah mengedarkan kad kawen beliau kepada sahabat handai aku..haha! dan dia laa..sanak saudara yang mana duk jauh-jauh tu, tapi bukan la edarkan nak pos sorang2 tapi tag kat fesbuk je..hehe, pastu mintak la alamat mereka, yang mana bagi alamat tue je la yang akan aku pos..bukan ape, kakak aku kebelakangan neyh bizi bebeno, biasa la macam-macam persiapan yang nak kena buat. Keje yang senang-senang tue bia la aku dulu tolong setelkan. :D




No comments: