Saturday, August 28, 2010

~~Akhirnya Tiba ke Kemuncak~~





Selesai jugak kerja-kerja pengagihan kuih raya kepada angkatan-angkatan tentera malaysia. Semuanya selesai pagi tadi, 28hb kan arini?? penyeksaan dah tamat..haha! sebab ape aku taip cemitu?? sebabnya lepas terawih xpayah dah aku nak gi opis buat kerja-kerja pembungkusan. Otak pun dah boleh rehat. Badan pun dah xbau serunding lagi dah, bukan macam sebelum neyh, aku dikelilingi oleh serunding ikan, dah macam bau pasar Siti Khadijah dah rasanya. Sangat-sangat la xselesanya. Pagi tadi askar-askar TUDM dan NAVY datang mengangkut barang-barang neyh, aku pandang ajela sebab mereka neyh dah ramai, lagipun lelaki..sure kudrat lagi besar..hehe



**P/S : kudrat kuat pun tapi xpose jugak..ishhh..ape la nak jadi~huhu (yg aku nampak navy je yg mengkidnap air mineral kat kedai cina)

No comments: