Wednesday, August 11, 2010

~~O1 Ramadhan Yang Mencabar~~

Alhamdulillah..selesai satu hari berpuasa hari neyh..Pagi tadi lewat ke opis, xsengaja tertidur..haha! tengok jam, lagi 15min pukul 8.00am..dalam ati neyh dah sah lambat dah neyh..huhu~ Biasa la, kalau hari pertama kena datang awal ke opis memang jadi cemini.. :D



~~jarang meja aku penuh cemini..~~



~~jiran sebelah tengah siapkan kerja amal.. :D ~~

Harini banyak betul keje kat opis..memang luar biasa la, walaupun sebelum neyh pun banyak keje jugak, tapi bole lagi buat lawak hilangkan mengantuk..kelam kabut sesangat rasanya..dengan nak mengcopy tender..siapkan ISO..kerja-kerja amal..perghhh, pendek kata memang penat la arini. Pastu waktu keje pulak terpaksa dilebih masakan..nasib laa!! buat kerja amal untuk orang lain. Sabar je la, kalau ikutkan hati memang malas nak buat, rasa macam nak jumpa orang tersebut & cakap kat dia, lain kali jangan suka tangguhkan kerja, nanti menyusahkan orang lain. Haihh..cemana la rezeki nak berkat?? Owhh..mood membebel pulak bulan puasa cemini. Kerja-kerja yang dilakukan tadi sebenarnya xseikhlas hati..hehe~ dah cuba ikhlaskan hati, tapi separuh je..yang lagi separuh tue..hmmm


~~neyh m.cik aku punya kerja, nak bagi biskut raya pada VVIP mana tah~~


~~dalam neyh ada stok aku juga..hehe~~


~~kawan m.cik aku, tengah kira stok keluar.. :) ~~


Haaa..petang tadi dah dapat kuih raya yang aku tempah..awal sangat la pulak rasanya..baru puasa 1hari, biskut raya dah tersedia..hahaha, rasanya neyh, kalau aku bawa balik kat rumah gerenti abes dulu, memang xsempat untuk raya..biarkan je la kat ofis, menggoda iman siket.. :D


~~akhirnya pokok yang banyak semut neyh tumbang jugak..pasni kete aku dah xde najis burung dengan semut lagi..haha!! nasib baik kete sepupu aku park depan siket, kalau x..mmg naya la..~~

No comments: