Thursday, August 19, 2010

~~Bungkus Biskut Untuk ATM~~


Bizi..bizi...tuttttt..tutttt...serabut, penat, pening, loya..macam-macam perasaan la rasanya skank neyh. Sekarang musim sibuk membungkus-bungkus biskut-biskut raya untuk dibagi pada Angkatan Tentera Malaysia (ATM). M.cik aku punya program la neyh, berulang alik ke Putrajaya semua sebab nak agihkan sumbangan biskut-biskut raya kepada angkatan tentera.

Harini kat opis, senior aku duk menelepon pegawai-pegawai besar je. Aku pun naik pening dengan pangkat-pangkat mereka neyh. Bayangkan ajela, m.cik aku suruh menjemput semua pegawai angkatan tentera untuk merasmikan majlis beliau kat Pekan nanti..owh lupa nak bagi tau, m.cik aku neyh aktif siket dalam hal-hal politik neyh, jadi dia pun dah menyandang jawatan Naib Ketua Wanita daerah Pekan. Pegawai-pegawai tentera yang nak kena jemput pulak semua nak ada, maksudnya dari tentera laut, tentera darat dan tentera udara..fulamak katakk!!




**P/S :gambar aku xde sebab aku yang tukang amik gambar..haha~

No comments: