Thursday, August 5, 2010

~~ISO Meeting Dah Abis~~

~~macam kusyuk la masa neyh..hahaha~~

Syukrannnn..meeting ISO dah habis. 2 hari meeting neyh berlangsung. Nasib baik kali neyh kerja-kerja aku senang je, xmacam masa mula-mula nak tubuhkan ISO dalam organisasi. Kalau dulu serba-serbi nak prepare, untuk yang tahun neyh, aku cuma follow je apa keperluan yang dia nak audit masa depan. Xberserabut dah kepala otak neyh nak fikir kaedah terbaik..cewahhh~

~~curi-curi amik gambar neyh, En. ISO xperasan..hehe~~


Nasib baik perunding ISO aku neyh bole dikatakan baik, boleh bertoleransi. Dia tolong jugak kerja-kerja yang patutnya aku kena buat, tapi semua dia buat. Terima Kasih En.Alias sebab tolong saya. Selain tue tolong beli kuih raya yang ada kat ofis neyh..haha~ sempat lagi aku mempromot biskut raya tue. Nama pun bisnes kan, mesti kena pandai, lembik tekak sekali sekala xsalah kan?? haha :)

~~senarai tugasan yang mesti aku buat sebelum tiba waktu audit sebenar~~

No comments: