Tuesday, August 10, 2010

~~Pot Luck Versi II~~


~~Hasil air tangan aku pagi tadi..pak cik aku a.k.a bos la kan, pun cakap lulus / sedap..waaa..kembang sat.. =p ~~



Giliran aku sorang bukak pot untuk harini, geng aku xde sebab dia terpaksa bekerja di luar daerah, jadi janji harus ditepati...arini hari akhir nak menjamu makan siang. Esok dah mula puasa..dah 1 ramadhan pun..Aku masak woo~~biasanya kalau aku masak neyh kat rumah sendiri je yang menjadi..kalau aku masak kat rumah mak cik aku neyh, mesti ada je menda yang xkena..termasin laa..terbanyak kicap laa..tertawar laa..terpucat laa..macam-macam 'TER' la yang boleh wujud. Seyes aku agak berdebar nak masak mee untuk bawa ke opis..bukan la selama neyh aku xreti masak..tapi aku takut memang xmenjadi kalau tanpa bantuan orang lain. Ngheee..maksud aku bantuan orang lain tue kan, kalau aku nak masak mesti aku suruh maid siapkan bahan-bahan untuk menumis..tue la part paling malas, eh bukan paling malas tapi ada sikit rasa malas..hehe~ untuk siapkannya.




~~Salam Ramadhan Al Mubarak~~

Selamat berpuasa semua. Semoga sempena tiba bulan mulia neyh kita dapat mempertingkankan amalan-amalan sunat yang dituntut untuk mendapat manfaat seperti yang telah dijanjikan olehNYA, InsyaAllah..kepada kawan-kawan semua, aku mintak maaf yea kalau ada apa-apa kesalahan yang telah dilakukan samada sengaja @ xsengaja. Maaf zahir dan batin. Happy Ramadhan & Happy Beribadah all~ Salam. :)

No comments: