Thursday, August 12, 2010

~~O2 Ramadhan,,MoOd Mengprint Out~~

Hari yang lewat ke pejabat lagi..aiseyy~start ramadhan neyh selalu terlewat..masuk pukul 8.00am, sedar pagi tadi pun 8.00am, meloncat aku tengok jam pukul 8.00am, dalam hati neyh doa mintak-mintak pagi neyh xde sape-sape carik aku lagik..tindakan drastik masa tue sempat fikir nak masej k.sue, kalau ada orang cari aku, cakap aku masuk lewat siket sebab gi isi minyak kereta kejap..bohong sunat..haha *eh ada ke bohong sunat**??



Kat opis arini pun xbizi sangat sebab bos xde..dia gi Kuala Lumpur sebab nak beli tender. Jadi aku pun dari pagi duk layan mengantuk je..haha, malam semalam xperasan jam dah tunjuk pukul 3.00am baru terasa mengantuk. Mengoogle macam-macam malam tadi. Banyak benda la yang melekat..hihi :D



Disebabkan aku xde keje sangat masa kat opis tadi, terperasan jiran sebelah sedang mengoogle sesuatu yang agak menarik..hahaha..aku pun join sama jugak, iaitu aktiviti mengoogle resepi..kakaka~ lucu je rasa..menjelajah blog-blog resepi, tengok gambar-gambar makanan sampai terliur la pulak..adehhh, aku pun turut mengprint out resepi-resepi yang aku agak, aku pandai buat..cewahhhh~~aku bukan print resepi masakan untuk berbuka, tapi juadah yang bakal dihidangkan untuk hari raya..siap ada plan woo~~korang ada?? wahaha!!

~~koleksi resepi kek yang aku print tadi, gebu je aku tengok..nti aku try buat jadi gebu cemitu x..haha~~


~~haaa..neyh pen aku masa verangan nak jadi chef..haha!! muka dia dah comot sebab ada individu yang dengki tengok pen aku comei, tapi pen neyh da xde dakwat pun, simpan utk kenangan je..mahal neyh aku beli..kekekhh~~


~~pen stoberi tue kakak aku bagi masa gi cameron dulu..hihi~~

No comments: