Thursday, August 5, 2010

~~Eppy Bufday To Me & K.Sue~~

Semalam Besday kak Sue, arini Besday aku pulak..kami dah celebrate sama-sama semalam. Kebetulan m.cik aku pun ajak keluar makan jugak sempena menjamu kawan-kawan anaknya datang ke Kuantan untuk bercuti. Ramai weyh, 10 orang jejaka-jejaka malaya, tapi semua umur adik-adik, xlayak masuk list..bahaha! so aku decide untuk xjoin mereka sebab aku dah janji dengan besday gegurl untuk keluar beronggeng rebus steamboat dengan diorang.


~~lupa nak kenalkan, neyh k.adah, staf baru kat opis m.cik aku neyh~~


~~Kak Sue yang makan dengan riangnya..haha~~

Kak Sue amik aku kat rumah, mak cik aku hantar sampai luar pintu la pulak semalam..kenapa ehh?? Pelik sekejap, biasanya xde la sampai keluar, tapi semalam sampai kat luar, siap tunggu aku sarung sandal lagik..haha~owh mungkin dia nampak aku sangat comel semalam, jadi xsanggup lepaskan peluang menatap muka aku yang sememangya sangat la comel..wahaha~ ayat xboleh bla!

~~masa neyh dah lapar sangat.. =p xsabar nak pelahap.. :) ~~


~~aku bersama ice-cream..yummyy :)) ~~

Kami beronggeng kat kedai Steamboat Jalan Beserah. Kalau xsilap aku nama kedai tue East Coast Steamboat rasanya. Bayar RM20.00/person...oraite la tue, seafood pun segar-segar, hidangan ala buffet, makan la banyak mana nak makan, mentekedarah pun boleh, tapi kalau xhabis..hehehe, setiap 100gram kena bayar RM 6.o0, penalti la neyh..aku suka kedai neyh sebab macam-macam ada, dan yang paling penting ICE-CREAM as a desert...kling~kling~kling~memang enjoy sangat semalam, happy je, syukur pada Allah S.W.T sebab bagi lagi peluang untuk aku bernyawa di dunia neyh. Alhamdulillah. :)

~~eskem ijau ubat gigi..hahaha~~



~~gambar riang aku! LOL~~


No comments: